08:15

Sesja #3|Christmas time

Hello 
Dzisiaj nareszcie mam czas,aby napisać Wam nowy wpis na bloga, ponieważ ostatni pojawił się około miesiąc temu. Powodem tego jest nauka oraz czas bożonarodzeniowy, gdyż z nim wiążą się porządki, dekorację itd.Mój blog składa się z miliona fotografii, dlatego i tym razem Was nie zawiodę.Jak pamiętacie pojawiały się już wpisy na pomysły sesji jesiennej,zimowej.To teraz czas na zdjęcia świąteczne.Mam nadzieję, że choć trochę się spodobają, ponieważ ja z moimi przyjaciółkami starałyśmy się,aby wyszły niesamowicie. Na moim blogu z tematyki świątecznej w najbliższych dniach pojawią się kolejne wpisy. Będą to także fotografie,ale i nie tylko, gdyż chcę Was zachęcić do wykonywania różnych ozdób samodzielnie.No i oczywiście podziękowania dla Oli,Patrycji,Justyny i Kasi za seszyn :* 

A Wy już wykonaliście sesję bożonarodzeniową?
Na każdy blog wchodzę i pozostawiam po sobie ślad.Obserwuję tylko jeśli mi się spodoba !


















  





1 komentarz:

Copyright © 2016 NATIKO , Blogger